12 juli 2012

12 days left

Ligger nu i min säng o känner mig sjuk... Tror ja har blivit flunssig av luftkonditonieringen men man kan inte riktit lämna bårt den heller det är så hett. Även om ja kände mig sjuk åkte ja på morgonen till beach cluben, hängde där en stund och sedan skola. Typ alla skolkade så de va ganska onödit också haha. Snart måst ja stiga upp o sen ska ja till stranden o röka sisha me min grupp. Annars då efter att ja bloggade sist har de hänt ganska mycket men man kan inte skriva allt fö man gör hela tiden nåt här, har i allafall varit i gozo, på foam party, theme party o sånt kul. Dagarna har ja spenderat mest på beachcluben och i skolan. Imoron har vi på kvällen Summerranza och sen på lörda ska vi till Sliema o shoppa! Men nu måst ja nog börja göra mig klar, ha en rolig kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar