11 augusti 2012

Long time no see

Har inte skrivit på jätte länge men det beror på att ja har varit på barnläger som hjälpis från måndag till fredag. Hade en rolig men tung vecka, bättre än vad jag förväntat mig. Efter att ja kom hem så var ja döds trött men drog mig ändå till omena o treffade Mimmi iställe för att bara bli hemma o sova. Därifrån kom vi sen till oss oh tittade två filmer, Inception & What's your number. Båda helt sjukt bra, rekomenderar ! Idag åkte jag till stan och träffade Rebecka och Alexandra, mina småkusiner som bor i Österbotten, ser inte dom alls ofta så de var kul o ses o catcha upp lite. Hittade också ett perfekt par jeans från Zara men efter att jag köpt dom har ja exakt 95 cent på mitt konto... Nu ska ja äta o sen drar ja ut med några vänner ! seeya
Några random bilder från veckan & en sjukt dålig bild på mina nya jeans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar