21 augusti 2012

Good time

Tjenaa. Äntligen har jag förstått hur ja får youtube videon till en såndän liten balk där, scoore. Efter skolan treffade jag Jenkki, talade om allt möjlit och chillade bara. När jag kom hem satt jag lite av mina gamla kläder som jag inte använt på en miljon år till syrransgarderob.fi och säljas, sen har jag bara läst läxor och bloggar. Imorgon är det sista ''skoldagen'' på denhär veckan för att vi åker till Högsand med alla ettor och tutorer på ''lägerskola'' för att lära känna alla. Har hört att det är super kul och hoppas att det skall bli det fast de har lovat dåligt väder, somtur sover jag inne och inte i tält, har typ hört att det ska bli sjukt kallt på natten haha.
Sweet dreams

köpte ''hupparen'' för några veckor sedan av Antonia som flyttade till London igår , fick den bara för 5 euro och hade faktist tittat på den i butiken !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar