25 augusti 2012

250812

Lockade min systers hår idag så det är hon på den andra bilden
Heips! Igår kvällen var kul med nya bekantskaper, dans, talande och annat roligt. Tröttheten bara kom lite på, räknade att jag vakade ungefär 32 timmar om man inte räknar min 1 timmes nattsömn som inte egentligen hjälpte något. Idag har jag bara sovit, läst tidningar och tittat på tv, skönt att ibland bara ta det lungt. Klockan är halv elva på en lördag kväll men ändå funderar jag på att gå och lägga mig, kanske skulle vara en helt bra ide för jag är så trött. Imorgon måste jag göra läxor och läsa till förhör(här börjar det..) och på kvällen ska vi fira lillebrors 11 års födelsedag. Bestämde mig ändå för att inte gå och lägga mig nu och istället titta pll nyaste episoden, men ha en rolig lördag kväll alla var ni än är !
Ps. Mitt hår är jätte konstig färg, det ser olika ut på typ varje bild. Så som ni kanske fattar så färgar ja inte det ändå mellan varje inlägg haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar