24 juli 2012

Home Sweet Home, but I want back to Malta

Hur ska ja riktit börja dehär? Kom igår hem klockan tolv tiden, talade en stund med mamma&systern och sedan gick jag och sova o somnade genast fö ja är så trött efter allt. Har tagit över 1000 bilder och skulle villa visa dom alla men ja vet inte riktit hu det skulle funka men ni får iallafall bildinlägg sen när ja bara hinner, kanske redan idag. Noja ni har ju fått höra ganska långt allt vad ja har jort där när jag bloggade från mobilen men det som är konstit är att hela förra veckan ville jag bara hem till Finland men nu när ja sitter här längtar jag nog tillbaka till Malta. Och så saknar jag alla menskor redan nu så sjukt mycket, många blev så nära till en på fyra veckor fast man aldrig hade treffat dom förr för att man var hela tiden tillsammans där. Vi hade också en super grupp och man skulle inte ha kunnat få en bättre så därför saknar jag alla ennu mera. Men ja kan säga att det var nog en av dom bästa tiderna i mitt liv och ja skall nog pånytt till Malta det är säkert, inte bara med EF eller nån annan språkresa fö de var inte så bra... Men skönt att vara hemma iallafall och få sova, har nämligen inte gjort det ordentlit på fyra veckor ...
Miss u Finnish House Mafia ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar