3 juni 2012

SOMMARLOV

Inga lyckade bilder fastnade på kameran igår så ni får somriga bilder från weheartit iställe
Herregud det är ju sommarlov ! Och för min del är grundskolan äntligen avklarad ! Minuset med allt dethär är att ja kommer att sakna min klass och alla nior så jäävla mycket och jag gör det redan ! Vårfesten gick bra sen tillslut, panikerade helt före men talet gick bra och grease också , somtur. Efter det gick vi ennu till klassen den sista gången och ett litet gråtkalas blev det sen där, haha kommer bara att sakna dom så mycket. Efter vårfesten serverade jag och Nicole på Antonias studentfest. Ungefär 6 tiden åkte vi sedan till ett berg i gäggvik och treffade massor mattliden nior, kvällen gick ut på att tala med menskor, gråta, skratta, skratta och gråta samtidit och bara ha roligt, det var typ bästa kvällen i mitt liv! Så nu är klockan redan tolv och ja vet int va ja ska göra, hemskt väder ute så de hjälper inte så mycket att få sommarfiilis. Tror jag blir bara hemma idag fö man är ju lite trött efter igår... Glad sommar till allaa !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar