21 juni 2012

De viktigaste

Hu ska ja klara mig över en månad utan domhär flickorna? 
Ojdå bloggningen har inte varit den bästa på siståne. Nå veckan har varit fullpackad med att träffa alla före ja far o har nog inte hunnit vara mycket hemma. Idag treffade jag först Alex, sedan var ja med Henni i omena och på kvällen åkte ja till pattis o chillade med ett gäng menskor varifrån vi åkte ennu vidare till Ellen med henne, Nicole och Anna. Så de va en fartfylld dag! Måste säga hejdå till nästan alla mina närmaste och de va helt hemskt... Kommer inte att treffa dom på typ 5 veckor o de e helt sjukt, vet inte hur ja kommer att klara mig utan alla dom. Åker alltså nästa tisdag men ja far imorgon till lande o kommer hem först på söndag och på måndag hinner ja inte då treffa nån(utan såklart dej jenkki när du kommer o hjälpa mig o packa, haha ja har int glömt;) Men joo nu e fiilisen int den bästa, saknar alla ren nu massor haha ! Men väntar ändå massor på malta och midsommaren kommer att bli super! Nu lyssnar ja på power hit radio(tack ellen fö vinkken de e bästa musiken där!) men borde kanske dra mig och sova. Gonatt !

1 kommentar:

  1. hihihih:) puss på dej! kommer å att sakna dej gumman <3

    SvaraRadera