25 maj 2012

Sista dagen med bästa klassen

Idag var det sista dagen med vår klass, snyft. Somtur kommer iallafall största delen till Mattliden ! Jag har planera göra ett inlägg om vår klass sen nångång, hihi. Nå bra saken med idag var att de var sista vanliga timmarna dethär året! wippii.  Efter skolan åkte jag till stan och därifrån fick jag med mig ett par juvliga espadriller ! Sedan åkte jag hem och Heidi kom snabbt hit, hade massor att catcha upp med henne fö vi så faktist förra gången då vi var tillsammans på levi på jullovet ! Tiden går så snabbt... Nå talade allt vi han före hon måste fara och snart ska jag iväg till Ellen och sen blir de övernattning, funfun vi ska gå o köpa massa gott som vi kan äta hehe. Imoron skall vi sen till staffetkarnevalen och spendera dagen där och sedan på kvällen får vi se vad som händer ! Oj tänkte att dethär inte skulle bli ett långt inlägg men de blev ändå, haha.

2 kommentarer:

  1. Varifrån e espandrillena o armbanden? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Espadrillerna är från en butik i stan som heter lifestyle och armbandet fick jag faktist med när ja köpte pirkka blommor ! haha

      Radera