27 maj 2012

One day

På morgonen solade jag och herregud vad hett det var. Fast de är bara en bra sak, nästa vecka skall sen bli kallare igen.. blää. Sen på dagen åkte jag till Henni o vi tänkte fara till omena men de va ju såklart inte öppet... Så körde till filmtown och hyrde filmen One Day, hade läst boken och den var jätte bra och så var filmen också ! Efter att jag kommit hem från Henni har jag sytt mina espadriller(dom gick sönder redan nu!) och fixat ett par shorts och en topp. Dethär veckoslutet har kännts som en evighet, men det är ju bara en bra sak! Imorgon är det sen skola men kanske första gången dethär året går jag dit på en måndag och har inget emot det, sista veckan och vi har bara extra program o korta dagar, och de passar ju för mig !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar