16 december 2011

Happy Birthday!

Grattis på födelsedagen jag ! Haha. I skolan fick ja många grattisar o de va helt chill dag:) Sen efter skolan åkte vi ti stan me bästa tjejenaaa, Ellen,Jenkki,Ella & Nicole! Vi åt på Vapiano o de va helt sjuukt god mat ! Sen gick vi till tennispalatsi o tittade filmen New Years Eve, den va helt sjukt bra ! En va dom bästa filmerna jag har sett:) Sen åkte andra hem o ja o Ellen gick ennu lite runt i stan:) Sen to vi tåge o kela att int kommee de endå såna som kollar biljettena men gissa va? Dom kom just då ! O man måst ju börja betala böter när man blir femton... Men somtur blev de sen så att ja int behövde betala fö de e min födis , huh de va bra. De blev ganska långt men ja har jort så massoo o haft en heeelt super dag! Tack fö alla som har gratta mig o fö alla presenter! Pusspuss
Jag&Ellen nuu

Ajjoo o sen tack fö kakan o cupcakesina i skolan !!! De va helt mega gott:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar