21 november 2011

Dag 19. Vad för olika sporter jag har gått på

De e ganska många, ja ha testa på sjukt många o inget har sen aldri vari bra, utan nu dansen . 
Först när ja va 2½ år börja ja balett, de hållde ja på med i 7½ år o sluta sen på mitten av femman när ja int mer alls gilla de. Sen på ettan spela ja tennis o några somrar efter de va ja ennu på tennisläger, tennis tycker ja ennu också om men de har int helt blivi nånting fast ja har många gånger tänkt börja. På fyran börja ja rida men de va så hemst att ja sluta de efter 2 månader, hehhe. Korgboll börja ja sen me på sexan i samma lag som Nicole, de va helt ok men int gilla ja de endå så mycke, så supriseee ja sluta de. Som 13 åring hållde ja på med fotis kanske i ett halft år, de va helt najjs men ja sluta de sen nä de blev sommarlov o de va nu int helt min juttu heller. Nu går ja på danstimmar varje torsda o på lenkki ibland när jag känner för det, zumba tycker jag också massor om . När jag fyller 15 om under en månad skall jag skaffa esport kort o sluta dansen , sån va min story om mina sporter, den blev ganska lång... hehhe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar