30 oktober 2011

20Dagar

Börjar nu med en sånhän för att de verka helt rolit o att ja sku skriva iallafall två inlägg på en dag:) De e också en bra idé om man har bloggtorka så får man inspiration och det är också sekert helt rolit att läsa:) 
 
Dag 1. Bästa vänner
Dag 2. Min klass.
Dag 3. En bild som får mig att skratta högt.
Dag 4. Vad som finns i min väska.
Dag 5. Någon jag skulle vilja träffa.
Dag 6. En bild på mig och en gammal bästa vän.
Dag 7. Platser jag besökt.
Dag 8. Vad jag hade på mig idag.
Dag 9. En bild på mig själv när jag är onykter.
Dag 10. Någon som alltid betytt mycket för mig.
Dag 11.Favorit bloggar.
Dag 12. Berätta om hur jag vill att min framtid ska se ut.
Dag 13. Den frisyr jag trivs bäst i.
Dag 14. Någonting jag skulle vilja ha mer än allt annat just nu.
Dag 15. Min första kärlek.
Dag 16. Någonting jag ska sträva efter.
Dag 17. En perfekt helg för mig.
Dag 18. Någonting jag önskar att jag fick uppleva.
Dag 19. Vad för olika sporter jag har gått på.
Dag 20. Var jag bor / mitt rum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar